LajmeSport

FIFA 23 do të ketë teknologji të re anti-cheat

Electronic Arts është e vendosur të luftojë kundër lojtarëve mashtrues, kështu që ka zhvilluar një sistem të ri anti-cheat të nivelit kernel që do të debutojë me lojën e ardhshme FIFA 23, e cila do të dalë në treg më 30 shtator.

Sipas EA, masa ishte e nevojshme për të “siguruar lojë të ndershme” dhe për të goditur mashtrimet e PC, të cilat shfrytëzojnë gjithnjë e më shumë shfrytëzime të nivelit të kernelit që mjetet anti-cheat të nivelit OS nuk mund t’i zbulojnë.

Në blogun e tij, drejtori i lartë i sigurisë së lojërave dhe mbrojtjes kundër mashtrimit të EA, Ellis Murphy, shkroi se kompania zhvilloi EA AntiCheat (EAAC) sepse “zgjidhjet kundër mashtrimit të palëve të treta shpesh pengojnë ekipet e kompanisë të zbatojnë kontrolle shtesë për privatësinë ose cilësimet që ofrojnë saktësi dhe qartësi më të madhe për mënyrat e lojës specifike të EA.”

EAAC nuk do të përdoret për të gjitha lojërat EA, por botuesi pretendon se është i nevojshëm për tituj konkurrues të fokusuar në rrjet, si FIFA 23. Edicioni i këtij viti i lojës përfshin mbështetje për lojëra të kryqëzuara.

Kompania mund të përdorë një qasje të ndryshme për lojërat e pakontrolluara dhe një sistem konkurrues. Pra, nuk do të ishte befasi nëse EA përdor EAAC për lojëra si Apex Legends.

Mjeti do të jetë aktiv vetëm kur një lojë EAAC është duke u ekzekutuar dhe heqja e të gjitha lojërave EA do të heqë gjithashtu EAAC. Ky mjet mund të hiqet edhe manualisht, por në atë rast FIFA 23 nuk do të funksionojë. Murphy tha se EAAC do të ketë një ndikim të papërfillshëm në lojë, kështu që nuk duhet të ketë degradim të performancës.

EAAC do të kontrollojë vetëm skedarët e nevojshëm kundër mashtrimit. Të dhënat e historisë së shfletimit nuk do të mblidhen dhe as aplikacionet që nuk kanë lidhje me lojërat EA.

Riot dhe Activision përdorin gjithashtu mjete të ngjashme për lojërat Valorant, Call of Duty: Vanguard dhe Call of Duty: Warzone.

Artikuj të ngjashëm

Back to top button
Close
Close