LajmeShowbiz

Nga avionët privatë te makinat e shtrenjta, fëmijët që fitojnë 18 mijë paund në ditë

Jeta e një blogeri apo influencuesi në rrjetet sociale, të paktën në sipërfaqe, duke si ëndrra e çdo njeriu. Kjo për shkak se ata ekspozojnë makinat e shpejta, pushimet ekzotike dhe jetën luksoze. E gjithë kjo vjen nga sponsorizimet jashtëzakonisht të mirëpaguara.

“The Sun” shkruan se një jetë të tillë e bëjnë edhe disa që janë aq të rinj sa ende janë në shkollë. Mund të tingëllojë e paarritshme, por disa yje të mediave sociale në Mbretërinë e Bashkuar kanë nisur që të fitojnë fansa, famë dhe pasuri që para se të arrinin adoleshencën e tyre.

Adrian Falk, themeluesi i Believe Advertising & PR, shpjegon: “Zakonisht rregulli i madh është se 100,000 ndjekës është afërsisht 500 paund për postim, në varësi të kush është dhe shkallës së angazhimit të tyre”.

Më poshtë janë disa nga influencuesit kryesorë të rinj në Mbretërinë e Bashkuar, e do të zbuloni sa fitojnë dhe si arritën të pasurohen në një moshë kaq të re…

Omari McQueen

Ai ka vetëm 28 mijë ndjekës, por duke qenë se është 13 vjeç, arritjet e tij janë shumë të mëdha. Omari është kuzhinieri më i ri vegan, fitues i çmimeve në Mbretërinë e Bashkuar pasi filloi të gatuajë në moshën 7-vjeçare dhe krijoi biznesin e tij në moshën 8-vjeçare.Pioneer Who First Sequenced the Neanderthal Genome Awarded Nobel Prize
Keep Watching
Ai madje drejton gamën e tij të uljeve vegane, Dipalicious – duke fituar një pagë marramendëse prej gjashtë shifrash tashmë.

Kanali i Omarit në Youtube, “Omari Goes Wild”, është i specializuar në recetat vegane dhe përfitimet e gatimit me përbërës të shëndetshëm.

Laerta DedukajAjo ka 1.5 milionë ndjekës në “Instagram” dhe është vetëm 10 vjeçe. Interesante është se u bë e njohur në rrjetet sociale kur ishte 4 vjeçe dhe kishte vetëm 40 mijë ndjekës.

I gjithë profili i saj është i mbushur me postime të veshjeve të modës dhe marrëveshje sponsorizimi me markat e lodrave dhe veshjeve. Nuk është e çuditshme atëherë që eksperti i PR Adrian vlerëson se ajo mund të bëjë rreth 9 mijë paund për një postim.

Amelie Charlize15-vjeçarja ka grumbulluar 366 mijë ndjekës në “Instagram” dhe ekspozomn veshjet e markave të njohura, makinat e shtrenjta dhe udhëtimet luksoze.

Sidoqoftë, “TikTok” është vendi ku adoleshentja vjen me të vërtetë me 2.1 milionë ndjekës dhe 124.3 milionë pëlqime, të cilat duke i përkthyer në vlera monetare do të thotë rreth 12 mijë paund për postim.

Ethan Gamer

Vlogeri britanik i videolojrave, Ethan, fiton 1 milion duke luajtur dhe rishikuar lojëra të “PlayStation” dhe telefonave celularë.

16-vjeçari nga Cheshire fiton aq shumë nga kanali i tij në “YouTube”, i cili ka mbi 3 milionë ndjekës dhe 3 miliardë shikime, sa duket se mund të përballojë të fluturojë me avion privat.

Marka e tij është aq e popullarizuar saqë shet edhe mallrat e tij ‘Ethan Gamer’, nga kapuçët, bluza dhe çanta shpine.

Adrian vlerëson se ai mund të fitonte 18 mijë paund për postim në “YouTube”.

Tempulli Nya

Nxënësja Nya Temple, 15 vjeçe, ka tërhequr më shumë se 309 mijë ndjekës në “TikTok”, me mësimet e saj të grimit që rezultuan të jenë një hit i veçantë.

Duke folur për “Stoke Sentinel”, ajo tha: “Kompanitë e kozmetikës filluan të më kontaktojnë dhe puna ime u pagua. Isha pa fjalë, nuk mund ta besoja atë që po ndodhte”.

Ajo tha gjithashtu se puna me Netflix dhe markën e Kylie Jenner, “Kylie Cosmetics”, ishin dy nga pikat kryesore të saj, dhe përfundimisht do të donte të kishte markën e saj të kozmetikës.

Nikki Lilly

Krijuesja e dixhitalit, Nikki Lilly, ka 430 mijë ndjekës në “Instagram” dhe 8.5 milionë ndjekës në “TikTok”.

Ajo sapo ka mbushur 18 vjeç, kështu që teknikisht nuk është një ‘yll fëmijë’, por për herë të parë u bë e njohur për videot e saj në “YouTube” në moshën 8-vjeçare, të cilat u krijuan për të ndarë përvojat e saj të të jetuarit me një ‘ndryshim të dukshëm’.

Ajo u diagnostikua me një gjendje të quajtur keqformim arteriovenoz (AVM) kur ishte gjashtë vjeç, dhe duke ndarë historinë dhe përvojën e saj, Nikki fitoi 1.2 milionë ndjekës në “YouTube”.

Related Articles

Back to top button
Close
Close